De Reeks
de_reeks_6_een_freinetklas_anno_2003.pdf
de_reeks_7_hfst6-levende-taal-en-ritmisch-weekplan.pdf
de_reeks_7_bijlage1.pdf
de_reeks_7_hfst9-werkdoelen-schrijven.pdf
de_reeks_1_h6brevetten-in-school.pdf
de_reeks_1_h6brevet-wegen.pdf
de_reeks_7_hfst1voorwaarden.pdf
de_reeks_1_h6vernieuwing-brevetten-portfolio.pdf
de_reeks_2_tips_voor_succesvolle_schoolcorrespondentie.pdf
de_reeks_11_kartondruk.pdf
de_reeks_3_h1_sonja_bijenhof_onderzoek_leesonderwijs_tvs.pdf
de_reeks_7_bijlage4.pdf
de_reeks_7_bijlage2.pdf
de_reeks_7_hfst5-levensechte-taalgebruikssituaties.pdf
de_reeks_11_stempelen.pdf
de_reeks_11_lijmdruk.pdf
de_reeks_7_bijlage7.pdf
de_reeks_7_hfst3-doelen-stellen-en-toetsen.pdf
de_reeks_9_lezing_burgerschap_r._broersma.pdf
de_reeks_4_omallesoptebergeninclusiefkerndoelen.pdf
de_reeks_11_letterstempelen.pdf
de_reeks_3_h12_tips_voor_klassendagboek__onderbouw.pdf
de_reeks_4_tekstverkenning.pdf
de_reeks_11_schuurpapierdruk.pdf
de_reeks_3_h5_leesontwikkeling.pdf
de_reeks_3_h_11_yoop_butter_ketting-_en_repeteerverhalen.pdf
de_reeks_8_pedagogische_kenmerken.pdf
de_reeks_4_scriptiegedeeltelijk.pdf
de_reeks_1_h7kijkwijzer.pdf
de_reeks_11_zeefdruk.pdf
de_reeks_7_hfst8-werkdoelen-lezen.pdf
de_reeks_7_hfst7-werkdoelen-luisteren-spreken.pdf
de_reeks_11_materiaaldruk.pdf
de_reeks_7_bijlage6.pdf
de_reeks_4_handleiding_voor_html.pdf
de_reeks_6_reggio_emilia_en_freinet.pdf
de_reeks_6_studiedag_verkorte_presentatie_klimop.pdf
de_reeks_11_etsen.pdf
de_reeks_3_h11__yoop_butter_prentenboeken_bovenbouw.pdf
de_reeks_4_citaten_onderzoekers.pdf
de_reeks_1_h6kwaliteitszorg-en-freinet.pdf
de_reeks_7_hfst4-_naar-werkdoelen-voor-taalonderwijs.pdf
de_reeks_7_vooraf.pdf
de_reeks_11vouwdruk.pdf
de_reeks_11_sjabloneren.pdf
de_reeks_7_bijlage5.pdf
de_reeks_7_hfst2-inhouden-en-werkwijzen.pdf
de_reeks_7_bijlage3.pdf
de_reeks_5_klasse!kas.pdf
de_reeks_11_piepschuimdruk.pdf
 
Diversen
freinetboek_colloquium_25_jaar_gent.pdf
publicaties_algemeen.pdf
 
Echter Cahiers
publicaties_algemeen.pdf
 
Freinet
 
Freinet Bibliotheek
publicaties_algemeen.pdf
 
Teksten A
de_ronde_of_de_kring_21-2-2013.pdf